Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Declined leozera's Moderator Application

Status
Not open for further replies.

ImLeo0x

Unremarkable

Lyipzz

Online
Joined
Jan 26, 2020
Messages
18
Username: leozera

Name
leozera

Your Age
15

Do you have at least 3 days cumulative days of playtime on Blackwonder servers in the last year. sim

Have you been punished in the last 60 days? No

Have you had an application declined in the last 90 days? No

Do you have a microphone? Yes

Have you read the guide, on how to apply? Yes

Location
Joinville, Brazil

Your SteamID2
STEAM_0:1:96129387

Your DiscordID
leozera#6057

Have you managed servers previously? No

On what servers do you usually play on and which one would you like to moderate?
Normalmente jogo no Jailbreak BR, mas vou começar a joga do Dogdeball, e quero moderar o Jailbreak

Why would you like to become a moderator?
Boa parte do meu dia eu jogo no Jailbreak, e sempre encontro pessoas fazendo coisa errada e nunca tem um mod, adm ou donor online, eu até presenciei um mod ou adm, q tava no server mas só ficava distraido

Do you know and have spoken to any of the current staff members? No

How often do you play TF2?
Nessa pandemia jogo o dia inteiro praticamente, mas quando as aulas voltarem vou começar a jogar menos pois vou ter aula, academia. Entao eu jogaria entre as 10 e 12 PM e a noite.

Please give us your ideal way of punishing players, specific to the server you want to moderate
Freekill = Teamban
Teamkill = Teamban
Abusando de bug (exemplo.: avoid) = Ban
Spam no mic = gag
Spam no chat = mute

Is there any other information you would like us to know about?
Tem uma regra dizendo que nao se pode ficar dizendo tal coisa e falando q é regra, um exemplo é construir coisas em minigames, as pessoas que jogam no server a tempo escutam isso e nao fazem pois foi falado mas nao a regra disso no forum, entao seria interessante colocar as regras que certo adm's ou mod's dizem que existe mas nao tem no forum

Are you proficient in languages other than English? No
 

ImLeo0x

Unremarkable

Lyipzz

Online
Joined
Jan 26, 2020
Messages
18
Username: leozera

Name
leonardo

Your Age
15

Do you have at least 3 days cumulative days of playtime on Blackwonder servers in the last year. sim

Have you been punished in the last 60 days? No

Have you had an application declined in the last 90 days? No

Do you have a microphone? Yes

Have you read the guide, on how to apply? Yes

Location
Joinville, Brazil

Your SteamID2
STEAM_0:1:96129387

Your DiscordID
leozera#6057

Have you managed servers previously? No

On what servers do you usually play on and which one would you like to moderate?
Normalmente jogo no Jailbreak BR, mas vou começar a joga do Dogdeball, e quero moderar o Jailbreak

Why would you like to become a moderator?
Boa parte do meu dia eu jogo no Jailbreak, e sempre encontro pessoas fazendo coisa errada e nunca tem um mod, adm ou donor online, eu até presenciei um mod ou adm, q tava no server mas só ficava distraido

Do you know and have spoken to any of the current staff members? No

How often do you play TF2?
Nessa pandemia jogo o dia inteiro praticamente, mas quando as aulas voltarem vou começar a jogar menos pois vou ter aula, academia. Entao eu jogaria entre as 10 e 12 PM e a noite.

Please give us your ideal way of punishing players, specific to the server you want to moderate
Freekill = Teamban
Teamkill = Teamban
Abusando de bug (exemplo.: avoid) = Ban
Spam no mic = gag
Spam no chat = mute

Is there any other information you would like us to know about?
Tem uma regra dizendo que nao se pode ficar dizendo tal coisa e falando q é regra, um exemplo é construir coisas em minigames, as pessoas que jogam no server a tempo escutam isso e nao fazem pois foi falado mas nao a regra disso no forum, entao seria interessante colocar as regras que certo adm's ou mod's dizem que existe mas nao tem no forum

Are you proficient in languages other than English? No
 
Status
Not open for further replies.

Who Read This Thread (Total Members: 1)

User Who Replied This Thread (Total Members: 3)

Top Bottom