Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Declined Arthurando's Ban appeal

Status
Not open for further replies.

Arthurando

New Member
Joined
Apr 18, 2019
Messages
3
User name: Arthurando

What is your type of punishment?
Ban

Where were you banned from? Servers

What is your SteamID? STEAM_0:0:419130517

Who has punished you?
ShadowMario

Why were you punished?
Aimbot

Why should we revoke your punishment?
Eu literalmente estava apenas jogando, derrepente um cara que eu não sei quem é, deu calladmin em mim, dai o ShadowMario entrou no servidor e ficou me spectando, como eu ja disse, eu estava apenas jogando quando ele baniu derrepente. Eu estava com ping alto, media de 50 a 60 de ping e com varios lag spikes. Faz mais de 1 ano que eu jogo nos servidores Blackwonder, não tenho motivos de usar hack nesse servidor ou qualquer outro.
 

Shadow Mario | blw.tf

Australium
Staff Member
Admin
Joined
Aug 14, 2017
Messages
974
Eu literalmente estava apenas jogando, derrepente um cara que eu não sei quem é, deu calladmin em mim, dai o ShadowMario entrou no servidor e ficou me spectando, como eu ja disse, eu estava apenas jogando quando ele baniu derrepente. Eu estava com ping alto, media de 50 a 60 de ping e com varios lag spikes. Faz mais de 1 ano que eu jogo nos servidores Blackwonder, não tenho motivos de usar hack nesse servidor ou qualquer outro.

Translating to English:
I literally were just playing, then suddenly some guy who i don't know did a calladmin over me, then ShadowMario joined the server and started spectating me, as i said, i were just playing when he banned me suddenly. I had a high ping, average of 50-60 with a couple of lag spikes. It's been over an year that i've been playing in Blackwonder servers, i have no reason to use cheats in this server or any other.
 
Status
Not open for further replies.

Who Read This Thread (Total Members: 1)

User Who Replied This Thread (Total Members: 3)

Top Bottom